poniedziałek, 15 lutego 2016

Liebster Blog Award 3 !


A więc kolejna nominacja!
No cóż, bywa.

Może przypomnę na czym to polega?

Dostajemy od osoby, która dała nam nominację kilka ciekawych pytanek. Musimy na nie odpowiedzieć. Później my nominujemy kilka blogów i wymyślamy im pytania.
W ten sposób możecie się czegoś o nas dowiedzieć 

NOMINOWAŁA MNIE SZANOWANA DOMI L




Odpowiedzi:

1. Kogo najbardziej lubisz w Ft? Dlaczego?
Tutaj będzie ciężko, bo w tym anime nie lubię już nikogo. Kompletnie. Nadal mam jakiś sentyment do Lucy ponieważ była to pierwsza żeńska postać, która na prawdę okazywała moją osobę w pełni. 
Z biegiem czasu się to zmieniło. 

2. Wolisz anime, czy mangę?
Otóż, wolę zdecydowanie mangę w kwesti Fairy Tail. Ale to już chyba poruszałam poprzednio.

3. Czy po napisaniu obecnej historii, planujesz napisać nową?
Ano tak >< Mam już połowę fabuły rozplanowaną, więc jedyne co mogę zdradzić to opowie ona o przyszłym pokoleniu ale także w większości o Zerefie i jego rodzinie. 
To będzie taka 2 część opowiadania, które tutaj wylewam.

4. Twoje ulubione gatunki (np. komedia, romans)
Uwielbiam wręcz komedie. Romanse mi nie podchodzą, aczkolwiek Kamisama Hajimemashita robi za wielki wyjątek!

5.Czy masz jakiś ulubiony paring? Jak tak to opisz jaki :D
Oczywiście, że mam! Ba, ja posiadam nawet kilka! Ale to już nie z Fairy Tail.

SasuSaku - Naruto
NanamixTomoe -Kamisama Hajimemashita
Hinata x Kageyama - Haikyuu!!
Sasori x Deidara - Naruto
NaLu - Fairy Tail (dodaje z sentymentu)

6.Najśmieszniejsza sytuacja w twoim życiu (opisz ją krótko).
Miałam na prawdę wiele przekomicznych sytuacji w moim życiu. Od wiszenia za majtki na gałęzi drzewa, po spadania do studni na łące. 
Także, może pomińmy ten temat ;x

7.Masz jakieś ulubione anime?
Kobieto, tego są setki! Nie no żartuję :x

1. Naruto
2. Haikyuu!!
3. Kamisama Hajimemashita
4. Wakfu

8.Potrafisz zorganizować sobie czas, tak żeby ci się nie nudziło?
A no to nie ,_, Zdecydowanie nie. Jestem tak nudnym człowiekiem, że potrafię tylko wyciągnąć szachy i zaproponować grę w chińczyka.

9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Uwielbiam się gimnastykować i grać w siatkówkę. 

10. Piosenka na dziś?



Nikogo nie nominuję!
Mam nadzieję, że sprawi wam to radość ,_, 
No bo ile można odpowiadać na pytania.

2 komentarze:

  1. Dziękuje za szybką odpowiedź :*
    Z twoich ulubionych anime oglądałam tylko jedno XD Ja osobiście polecam ,,Katekyo Hitman Reborn! " (może oglądałaś? :3)
    A teraz się pytam gdzie 11 odpowiedź XD?
    Przesyłam dużo weny, czekam na kolejny rozdział i pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakfu to takie francuskie anime więc się nie dziwię XD a Haikyuu bardzo polecam! ^-^
      11? Dopiero się zorientowałam że jej nie ma ><
      Bardzo dziękuję za wene N pewno się przyda.
      Jak na razie mogę powiedzieć ze rozdział pojawi się za około tydzień. A w tym czasie zapraszam na prolog :)

      Usuń

Proszę o zostawienie chociaż małego komentarza.
Dla Ciebie to zaledwie minutka, dla mnie to sprawdzenie czy moja praca nie idzie na marne. Lubię czytać wasze opinie nawet jeśli czasem mieszają mnie jako autorkę z błotem. Onegai :)

Szablon wykonała Domi L