niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Blog Award Part. 2

No to mamy kolejny LBA!
Tym razem zaraziła nas Seyla Akemi :D

Mam nadzieję, że pamiętacie zasady tejże gierki?
Jak nie to już przypominam!

Dostajemy od osoby, która dała nam nominację kilka ciekawych pytanek. Musimy na nie odpowiedzieć. Później my nominujemy kilka blogów i wymyślamy im pytania.
W ten sposób możecie się czegoś o nas dowiedzieć 


Tak więc zaczynamy! :D



1. Za co lubisz Fairy Tail?

-Nie lubię Fairy Tail .--.

2. Gdybyś mogła być bohaterem mangi/anime, jaka byłaby to manga/anime?

-Ooo chciałabym być Tomoe z Kamisama Hajimemashita *u* Albo Sir Percedalem z Wakfu!

3.Co cię zmotywowało do prowadzenia bloga?

-Sam fakt istnienia czegoś takiego jak blogger XD

4.Wolisz czytać, czy pisać opowiadania?

-Lubię robić i to i to. Zależy też jakie opowiadanie mam czytać czy też pisać.

5.Kto jest twoim ulubionym bohaterem z mangi, lub anime?

-Mam ich dość.. wielu? Wymienię Top 5: Tomoe (K), Kokkuri (Gugure! Kokkuri san), Kiba (Naruto), Deidara (Naruto) oraz Sir Percedal z Wakfu.

6. Jakie jest twoje hobby?

-Moim hobby jest rysowanie oraz siatkówka xD

7.Jak zaczęła się twoja przygoda z M i A?

-To było już dość dawno temu. Już od oglądania Sailor Moon na polsacie wiedziałam, że to anime '='
(Dzięki wujaszku). Wszystko mi się spodobało, więc brnę w to dalej.

8. Jakie masz sposoby na przypływ weny i pomysłów?

-Nie mam kompletnie żadnych q.q

9. Jaki jest twój styl bycia?

-Mała wredna szara mysz, odizolowana od społeczeństwa. Siedzi cały czas w domu przez chorobę i morduje ludność w gry dla chłopców.

10. Masz ulubiony cytat? Jeśli tak to podaj go i wytłumacz znaczenie, oraz dlaczego to on jest twoim ulubionym.

-Nie mam ulubionego.

NOMINUJĘ!:

Shori chan 

Nelia_

Nanali


PYTANIA:

1.Co ci się najbardziej podoba w Fairy Tail?
2.Robisz coś poza oglądaniem A lub czytaniem M? Masz inne zainteresowania?
3.Masz jakieś ulubione anime, które nigdy nie spadnie z 1 miejsca?
4.Zakochałaś się kiedyś w postaci z anime?
5.Jest jakaś postać, której nie znosisz? (Ogólnie)
6. Anime vs Manga
7.Jeśli chciałabyś mieć moc, to jaka by ona była?
8.Masz postać z A lub M, którą ubóstwiasz?
9. Chciałabyś kiedyś zamieszkać w jakimkolwiek kraju Azjatyckim?
10. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z anime? 

3 komentarze:

  1. Nie lubisz FT, a jednak o nim piszesz. Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam dlatego zaczęłam pisać, teraz hi nienawidzę Ale nie przestanę z tego powodu prowadzić tego bloga 😆

      Usuń
  2. Nie lubisz FT a piszesz o tym O_O. Widzę że ty tesz lubisz Tomoe z Kamisamy Hajimemashita. On jest taaaki suuuuper ♡

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zostawienie chociaż małego komentarza.
Dla Ciebie to zaledwie minutka, dla mnie to sprawdzenie czy moja praca nie idzie na marne. Lubię czytać wasze opinie nawet jeśli czasem mieszają mnie jako autorkę z błotem. Onegai :)

Szablon wykonała Domi L