piątek, 14 sierpnia 2015

Liebster Blog Award! (LBA) ☼

Ohayo wszystkim czytelnikom! 
Zostałam nominowana do LBA jak już pewnie wiecie po tytule ♥
Może zacznę od zasad?
~Dostajemy od osoby, która dała nam nominację kilka ciekawych pytanek. Musimy na nie odpowiedzieć. Później my nominujemy kilka blogów i wymyślamy im pytania.
W ten sposób możecie się czegoś o nas dowiedzieć ☼
No to lecimy:




 Nominację uzyskałam od: Inferno
Zginiesz w piekle, spalę Cię na stosie kochana ♥


►Odpowiedzi i Pytania►

►Co jest dla Ciebie "mission imposible"?
♪Hmm... Chyba nie ma czegoś takiego.

►Jak często patrzycie na kwiatek, lub drzewo łapiąc "zawiechę"?
♪Ostatnio bardzo często, szczególnie kiedy coś piszę albo szkicuję. 

► Kolor kojarzący się z przyjemnym wspomnieniem to różowy i dlaczego"?
♪Może zacznę od tego, że różowy to mój ulubiony kolor. Mam z nim pełno wspaniałych wspomnień z dzieciństwa. Niektóre nawet z tego roku. Ale nie będę się zagłębiać :*

► Czy według Ciebie osoba bez Facebook'a może normalnie funkcjonować?
♪Oczywiście, że tak. Dorośli albo emeryci nie mają i co? I normalnie funkcjonują. Niestety teraz Fb stał się uzależnieniem wielu nastolatków w tym mnie. Jestem cały czas online nawet jeśli nie mam ochoty tam siedzieć. Stronka jest bardzo uzależniająca, ale nie tak bardzo jak narkotyk. Takie moje mniemanie. 

►Podajcie mi tu linki do waszych ulubionych blogów które czytacie.
♪Będzie tego całkiem sporawo. Lista jest długa jak Nil. Dam Ci moje ukochane blogaski ♥

►Jaką macie ulubioną porę roku i dlaczego?
♫Kocham wszystkie pory roku, ale najlepsza jest Lato. Co z tego, że wszyscy się pocą i śmierdzi od nich na kilometr. Albo ludzie w sandałach i skarpetkach. Pfii. Najlepsza pora roku dlatego ponieważ możemy popływać w morzu, jeziorze, oceanie. Poopalać się (nienawidzę opalania) albo w końcu ubrać się w coś przewiewnego i nie chodzić w grubych swetrach po szyję.


►►►NOMINACJE!!!►►►



♀ Domi L

►►►PYTANIA!!!►►►

1. Jakie książki ostatnio czytałeś/aś i jakie lubisz?
2.Dlaczego prowadzisz bloga? Kto i Co cię zainspirowało?
3.Kto jest twoim autorytetem?
4.Jaką muzykę polecasz?
5.Wierzysz w magię, jeśli tak to dlaczego?
6.Czy cieszy cię widok komentarza pod postem?

~Po nominowaniu danych osób musisz ich o tym poinformować!~

3 komentarze:

  1. Ależ skarbie ja mieszkam w Piekle :* Polecone przez ciebie blogi na 100% obczaję, ale nwm jeszcze kiedy ;/ (facebook rozumiesz :P ) Cudne odpowiedzi bo ja tak uważam :D do zobaczenia w twoich lub moich postach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi ale jednak Cana wygralam przeczytalam wszystko z tego bloga i pod kazdym rozdzialem jest koment
    Cana:Taa zauwazylam
    Kack tameni!
    Pozdrawiamy i przesylamy wene

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi ;)
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zostawienie chociaż małego komentarza.
Dla Ciebie to zaledwie minutka, dla mnie to sprawdzenie czy moja praca nie idzie na marne. Lubię czytać wasze opinie nawet jeśli czasem mieszają mnie jako autorkę z błotem. Onegai :)

Szablon wykonała Domi L